Trainingen

De volgende trainingen bied ik aan:

Circuit

Tijdens de circuittraining doen we zowel kracht- als conditie-oefeningen. Deze oefeningen liggen in een rondje en elke deelnemer voert een andere oefening uit. Na elke oefening schuift elke deelnemer een plekje op zodat hij/zij bij een nieuwe oefening komt. De tijd per oefening en het aantal rondjes varieert.
Het circuit is ongeveer 4 weken hetzelfde, je zult merken dat in week 2 de oefeningen al iets makkelijker gaan. Zo leert je lichaam. Maar voordat het té makkelijk wordt zijn er na 4 weken weer nieuwe oefeningen.
Omdat elke deelnemer een andere oefening uitvoert is het makkelijk om de oefening aan te passen aan jouw niveau ( of om rekening te houden met een blessure) maar er is wel de gezelligheid en motivatie van de groep.

Wil je een keer meedoen? Stuur een berichtje voor een GRATIS proeftraining op maandag om 19.00 uur.

TRX

Een TRX-taining is een echte krachttraining! Maar ipv gewichten gebruiken we ons lichaamsgewicht. Door kleine aanpassingen (stapje naar voren of achteren) maak je de oefening makkelijker of zwaarder. De hele training door zijn we bezig met houding en train je ook je balans. Daardoor is deze training heel erg goed voor je houding! Plus dat je werkt aan een sterker lichaam.

Wil je een keer meedoen? Stuur een berichtje voor een GRATIS proeftraining op maandag om 20.00 uur. en woensdag om 20.30 uur.

Bootcamp

Wil je fit, sterk, soepel, strak en in de buitenlucht in beweging zijn? Dan is Bootcamp echt iets voor jou! Bootcamp bestaat o.a. uit: hardlopen ( je hoeft geen getrainde hardloper te zijn om deel te nemen aan deze training), intervaltraining en fitnessoefeningen in de natuur. De ideale work-out om je sterk, strak, slank en energiek te laten voelen in de buitenlucht!

Wil je een keer meedoen? Stuur een berichtje voor een GRATIS proeftraining op woensdag om 19.30 uur.

Walking bootcamp

Wil je fit, sterk, soepel, strak en in de buitenlucht in beweging zijn, maar niet hardlopen of springen?
Dan is Walking bootcamp een goede keuze!
Wel de krachtoefeningen, voornamelijk met je eigen gewicht, maar stevig wandelen ipv hardlopen.
Doordat we wandelen tijdens de oefeningen is het tijdens deze training mogelijk om een kindje in buggie of kinderwagen mee te nemen.

Wil je een keer meedoen? Stuur een berichtje voor een GRATIS proeftraining op woensdag om 8.35 uur.